Toimintaterapeutti-lehti ja sähköinen jäsenkirje

Tietoa ajankohtaisista toimintaterapia-alan asioista

Toimintaterapeuttiliitto julkaisee neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Toimintaterapeutti-lehteä. Jäsenlehti sisältää mm. artikkeleja toimintaterapian hyvistä käytänteistä, tiivistelmiä toimintaterapia-alan tutkimuksesta, taustoittavia artikkeleja yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta sekä katsauksia liiton toimintaan ja edunvalvontatyöhön. Mediakortista löytyy ilmestymisajat, aineistonjättöpäivät ja ilmoitushinnat.

Sähköinen jäsenkirje lähetetään jäsenille keskimäärin 1-2 kertaa kuukaudessa, tarvittaessa useamminkin. Se sisältää tärkeitä tiedotteita, lyhyitä uutisia ja katsauksia ajankohtaisiin aiheisiin. Sähköinen jäsenkirje lähetetään kaikille varsinaisille jäsenille ja opiskelijajäsenille siihen sähköpostiosoitteeseen, minkä jäsen on ilmoittanut eAsioinnin kautta jäsenrekisteriin. Sähköisen jäsenkirjeen mediakortista löytyy tietoa ilmoittajille.

TOInet on Toimintaterapeuttiliiton ylläpitämä sähköpostilista. Se on tarkoitettu liiton jäsenille lyhyiden kysymysten ja tiedotteiden lähettämiseen sekä työpaikkailmoituksia varten. Listalle kirjaudutaan lähettämällä tyhjä viesti osoitteeseen . Saat automaattisen vastauksen, jossa on ohjeet suomeksi ja ruotsiksi. Viestit lähetetään listalle osoitteeseen . Listalta kirjaudutaan pois lähettämällä tyhjä viesti osoitteeseen . Listalle ei voi lähettää liitetiedostoja.

Ladattavat tiedostot

TOImintaterapeutti-lehden mediakortti 2018 (pdf)
Toimintaterapeuttiliiton sähköisen jäsenkirjeen mediakortti 2018 (pdf)