Jäsenkoulutusta ammattitaidon syventämiseen.

Vahva TOImija -seminaarit 2022

Järjestämme Vahva TOImija -seminaareja ajankohtaisista toimintaterapia-alan aiheista 3-4 kertaa vuodessa.

Vuonna 2022 TOI järjestää Vahva TOImija -seminaareja ajankohtaisista jäsenistöstä nousseista aiheista.

Aiheita ovat mm.:

• hyvät ohjauskäytännöt
  • digitaaliset palvelut
  • työkyvyn arviointi ja
  • long covid -kuntoutus.

Saat lisää tietoa koulutuksista tulevista jäsenkirjeistä.

Opiskelijoiden koulutukset

Opiskelijoille tarjoamme OpinTOI-webinaareja ja Tapaa TOI -infotilaisuuksia ammattikorkeakouluissa.

Lisää tietoa opiskelijatoiminnasta saat opiskelijoiden jäsenkirjeessä ja Instassa @toionopiskelija.

Pohjoismaiset koulutukset

Pohjoismaisten toimintaterapeuttiliittojen koulutukset ovat avoinna kaikkien pohjoismaisten liittojen jäsenille. Koulutuksia järjestävät pääasiallisesti Ruotsin, Tanskan ja Norjan liitot. Koulutukset pidetään yleensä kunkin maan valtakielellä mutta mukana on myös englanninkielistä koulutusta. Osaa koulutuksista voit seurata etäyhteyden välityksellä. Ajankohtaista tietoa pohjoismaisten liittojen koulutuksista saat liittojen sivuilta:

Kansainvälinen toimintaterapia-alan konferenssi

Maailman suurin toimintaterapia-alan tapahtuma WFOT Congress järjestetään tänä vuonna hybriditapahtumana.

Joka neljäs vuosi järjestettävä konferenssi järjestetään 28.-31.8.2022 Pariisissa ja verkossa. Sen teema on Occupational R-Evolution.

Lue lisää toimintaterapeuttien maailmanliitto WFOT:n sivustolla

Profession koulutukset

Toimintaterapeuttiliiton jäsenenä voit ilmoittautua Profession järjestämiin kuntoutuksen koulutuksiin etuhinnalla. Tarjolla on yli 70 kuntoutuskoulutusta maan parhaalla sisällöllä. Kouluttajina toimivat alansa osaavimmat ammattilaiset ja pienryhmät mahdollistavat käytännönläheisen oppimiskokemuksen. Tartu tilaisuuteen ja tutustu Suomen laajimpaan koulutusvalikoimaan kuntoutusalan ammattilaisille .

Koodilla Toi15 pääset ilmoittautumaan etuhinnalla. Saat edun syöttämällä Toi15 ostoskorissa kohtaan ''etukoodi''.

Muut koulutukset

Järjestämme koulutuksia myös yhdessä akavalaisten yhteistyökumppaneidensa kanssa.

Ammatillinen kehittyminen on mahdollista myös osallistumalla TOIn työryhmätoimintaan. Syvennä omaa osaamistasi perehtymällä työryhmässä ajankohtaiseen toimintaterapia-alan teemaan.